FAQ Spørgsmål og svar
Betalingsmuligheder
Hvilke betalingsmuligheder er tilgængelige i din webshop?
Du kan betale med PayPal og kreditkort (Mastercard, Visa og AMEX).
Min betaling er blevet annulleret. Hvad gør jeg nu?
Det kan ske, at en betaling bliver annulleret. Det har vi desværre ingen indflydelse på. I dette tilfælde bedes du prøve at bestille igen.
Jeg vil gerne modtage en faktura for min ordre. Er det muligt?
Ja, det er muligt. Send venligst en e-mail til support@liva-kobenhavn.dk De vil så sende dig en faktura så hurtigt som muligt.
Min rabatkode virker ikke. Hvordan er det muligt?
Det er desværre ikke muligt at kombinere flere rabatter. Hvis du f.eks. har en samlerabat, fordi du har købt flere produkter, kan du ikke kombinere den med en anden rabatkode.
Bestilling og levering
Hvor lang er jeres leveringstid?
Mivoza anser miljøet for at være meget vigtigt og gør derfor sit bedste for at bidrage til en bedre verden med mindre forurening. Derfor arbejder vi med bulkordrer og sender kun de produkter, der rent faktisk er blevet bestilt. På den måde forsøger vi at arbejde CO2-neutralt.
Det er derfor, vores gennemsnitlige leveringstid er 7-15 arbejdsdage.
Hvad er forsendelsesomkostningerne?
For at kompensere dig, kunden, for den lidt længere leveringstid, dækker vi forsendelsesomkostningerne. Alle vores produkter leveres 100% GRATIS til din dør. Der kræves ingen minimumsordre.
Kan jeg også vælge en dag eller et tidspunkt for levering?
Nej, det er desværre ikke muligt, da produkterne sendes med internationale forsendelsesmetoder. Du vil modtage en e-mail fra os om, at pakken er afsendt. Du kan spore pakken via Track & Trace-systemet.
Det er muligt, at du ikke er hjemme på leveringsdagen. Pakken vil i så fald blive efterladt hos dine naboer eller kørt til et servicecenter, hvilket du vil modtage en besked om.
Den forventede leveringstid er udløbet, hvor er min ordre?
I 99% af tilfældene bliver ordrerne leveret inden for den forventede leveringstid. Desværre kan det nogle gange ske, at leveringen af en ordre bliver forsinket. Du kan til enhver tid tjekke status for din ordre på siden "Spor ordre".
Har du ikke modtaget noget 1 uge efter den forventede leveringstid? Kontakt os venligst.
Jeg mangler nogle produkter i min ordre. Hvordan kan det være?
Da vi arbejder med forskellige leverandører, er det muligt, at produkterne sendes separat. Hvis der mangler varer i din ordre, vil du normalt modtage dem efter 2-3 dage.
Vi beklager den ulejlighed, det måtte medføre.
Returneringer og refunderinger
Jeg vil gerne returnere en vare, hvad skal jeg gøre?
Følg instruktionerne på vores side med refunderingspolitik
KONTAKTOPLYSNINGER
Butiksnavn: Liva-Kobenhavn
Adresse: Halligen 10, 1506 BP, Zaandam, Nederland
Telefonnummer: +31 626073105
E-mail: support@livakobenhavn.dk
Kundeservice åbningstider:
Mandag til fredag: 08:00 - 18:00
Lørdag og søndag: 10:00 - 17:00
Vi besvarer din forespørgsel inden for 24 timer.